pyssligatjejerna

Direktlänk till inlägg 15 mars 2011

Mejladress!

Av Hanna och Ida - 15 mars 2011 15:40

pyssligatjejerna@live.se


Hej! Vi har nyss skaffat oss en gemensam mejladress! Det gör att ni kan skicka in massa roliga saker:


Om du vill dela med dig av något recept, pyssel eller amigurumimönster till alla läsarna gör du så här!


Skicka ett mejl till oss! I mejlet ska det ingå en text (te.x ett recept). Skicka gärna med bild på det du gjort! Sen måste du också skriva om du vill vara anonym eller ej och om du inte vill det får du skriva ditt namn eller en signatur ( t.ex tjejen som älskar pizza) Skriv också om du har en blogg som du vill att vi ska länka till! Om vi tycker om det du har gjort kommer vi lägga upp det på bloggen, och inlägget kommer hamna i läsarlådan. ( En kategori där vi kommer lägga alla era inlägg! ) Vi blir jätteglada för alla inlägg till våran blogg!!!!   


Har du prövat? Vi vill också se!!!

Har du prövat dig på något av våra pyssel? Hur blev det? Skicka gärna in bilder!!!!!! :) Här gäller det också att skriva namn eller singnatur om du inte vill vara anonym, kanske  din bloggadress om du vill. För vem vet, den kanske hamnar på bloggen!


Ibland kanske....

.... vi frågar om era tips eller förslag! Eller kanske vi har tävlingar, då ni måste skicka in bilder. Vi kommer nog också fråga om bilder om ni har virkat våra amigurumi!


Ja, vem vet men det kan nog vara ganska bra att he en mejladress!


Det var nog allt!                        Glada hälsningar från Hanna och Ida!   

 
 
lovisa

lovisa

16 mars 2011 15:34

glöm inte säga till din amma om klassfesten hanna!:)

http://loovisa.bloggplatsn.se

Hanna och Ida

16 mars 2011 15:52

Just det!


// Hanna!

 
Ingen bild

Nilla

16 mars 2011 22:07

Näe, glöm inte det. Jag vill veta!! :)

Hanna och Ida

17 mars 2011 18:05

:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna och Ida - 14 juli 2012 09:45

Hellu! Nu måste jag säga att det var alldeles för länge sedan jag bloggade sedan. Detta måse jag genast gottgöra, så jag tänkte passa på att lägga in lite sommarpyssel; som denna gång består av en teckning jag gjort!     Okej, ganska tråkigt...

Av Hanna och Ida - 4 juni 2012 20:15

... i skolan. Vi körde fotboll, stötte kula hoppade längd mm. Vårat lag var kanske inte bäst men vi hejade iaf mest på varandra :P Här är pannbandet som jag hade på mig (alla skulle ha pannband för vårat lag var typ superhjältarna):   Det var inte ...

Av Hanna och Ida - 3 juni 2012 15:56

Hejsan hejsan!   Igår var jag hos mormor och då var min kusin Andrea där också :) Jag fixade hennes naglar, här är en bild på hur jag gjorde steg för steg!   Slutgiltigt resultat:     Man kanske inte ser så bra men ändå :P    Ja...

Av Hanna och Ida - 2 juni 2012 17:42


Hej! Idag har det varit släktkalas i vårat hus. Sötaste lillsyrran har fyllt år. Hon fick massvis med presenter från allihopa; men det är väl så det ska vara! ;) Sedan blev det en massa godis, kakor och tårta, själv är jag proppmätt... Aja, det...

Av Hanna och Ida - 1 juni 2012 19:13


Hej! Nu har jag precis kommit hem från en restaurant. Maten var jättegod, jag åt carbonara! Jag, mamma och pappa passar på när syrran är på kalas :)   Snart ska jag sätt mig och titta på finalen av Let´s dance. Hejar (självklart) på Anton. Fred...

Ovido - Quiz & Flashcards