pyssligatjejerna

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Hanna och Ida - 8 mars 2011 19:40

Imorgon ska jag få träffa vanilj ( idas kanin ) och hon ska få en liten present!


 

En mössa! En sån som jag fick! Då blir mösstvillingar! :)


                                                  
                            // Cocos

Av Hanna och Ida - 8 mars 2011 18:32

Hej!


Jag kom hem från Mexico idag.

Så nu har jag mycket att berätta:)


När jag var i Mexico så badade jag med delfiner  

Det var jätteroligt och de var jättesöta!


Här är en bild på delfiner som jag träffade


Jag köpte också ett par byxor

De var faktiskt jättebra att ha där i Mexico för att de är långa (så att man inte får så  många myggbett) och tunna (så att det inte blir så varmt).


På hotellet så kunde man köpa keramik saker och färglägga de i olika färger.

Jag gjorde det:)

Den här ska jag behålla själv!

      

Den här gav jag till min lillasyster Sofie!


Såklart så har jag virkat lite på semestern också jag har virkat klart flickan, så här blev hon:

   


Nu håller jag på med ett eget mönster som jag lägger upp på bloggen när det är klart, det ska bli en ängel  

Jag hoppas att det blir bra!


                                                //Ida        

Ovido - Quiz & Flashcards