pyssligatjejerna

Alla inlägg under augusti 2011

Av Hanna och Ida - 31 augusti 2011 20:22

Hej! Idag, har vi gjort något vi inte brukar göra så ofta. Men det var väldigt roligt! Vi satt oss ner och ritade. Och vi ritade två olika flickor. :)


  Här är våra ritade flickor!


   Den här har Ida gjort!






  Och den här har hanna gjort!



        Tjingeling!!! :)                                                
      // PyssligaTjejerna   



Av Hanna och Ida - 28 augusti 2011 20:35

Det här blir att ganska kort inlägg men med en massor av små sötisar. Jag sa ju att jag skulle ge er lite pyssel så här kommer några små figurer jag har byggt ihop.   Det var längesedan jag gjorde dessa men jag har inte lagt uppdom en så jag tänkte göra det nu. Som ni kanske rdan ser är det små lerfigurer. Två hjärtan och en tärning.   


Jag skriver snart igen!    

                                                  
                     // Hanna

Av Hanna och Ida - 27 augusti 2011 18:49

Hej svejs! Ledsen för det väldigt långa blogguppehållet... Men man kan väl säga att vi har haft en liten sommarpaus. Men nu är hösten tillbaka och vi kan väl hoppas att bloggen kommer igång igen!  

Idag har vi haft en liten dansshow! Det har varit så kul!!!


Imoorgon kanske jag lägger in lite bilder på sommarens pyssel! Tjingeling!!!   


                                                  
       // Hanna

Ovido - Quiz & Flashcards