pyssligatjejerna

Alla inlägg under april 2011

Av Hanna och Ida - 30 april 2011 15:57

Hej!


Jag har gjort ett servettställ på träslöjden:)

   


//Ida  

Av Hanna och Ida - 30 april 2011 15:47

Hej  


Jag har virkat en liten påskkyckling som jag vill visa er!

Kanske lite sent men ändå, här kommer den:

 


//Ida  

Av Hanna och Ida - 23 april 2011 17:40

Hej svejs! Idag har jag haft det påskmysigt och ätit en massa godis! Det har varigt så skönt att vara ledig hela veckan!


Jag ville bara hälsa glad påsk till er allihopa och lägga in en litet påskigt pyssel!

  

Jag har målat ägget längst fram och ägget höger om det!!! Resten har min fina familj målat! Och så har jag pyssliat ihop den lilla kyckligen också! :)


     Ha en fortsatt bra påskhelg!!

                                                  
     Kramar från Hanna

Av Hanna och Ida - 14 april 2011 15:31

Hej! Jag tänkte bara visa en sak jag har gjort på träslöjden. Jag har täljt ett hjärta. Så här blev det:   Nu håller vi på med en ljusstake på slöjden... Lägger upp bild när den är klar! :)


                                                // Hanna

Av Hanna och Ida - 5 april 2011 18:05

Hej!


Förra veckan så bakade jag och en kompis kladdkaka.

Den blev jättegod och tog slut jättefort  


           


//Ida  

Av Hanna och Ida - 3 april 2011 12:02

I veckan har det blivit mycket top-model målande! Tänkte visa lite... 


Wedding day!

Här är en bild på några tjejer som har bröloppskläder! Den har jag och min kompis freja gjort! Jag har gjort den till höger, och freja tjejen till vänster! 



Här är några bilder från min make-up model bok! :)


Summer days!

Sommarbrun tjej med blomma i håret


Pretty girl!

Det här är den första jag gjorde i make up model boken!

 



Creepy halloween!

Min läskiga halloweentjej 

    


Några andra favoriter!


       

                                  // Hanna

Ovido - Quiz & Flashcards