pyssligatjejerna

Alla inlägg den 5 mars 2011

Av Hanna och Ida - 5 mars 2011 17:35

Hejsan svejsan!


Nu sitter jag här och bloggar igen. Jag är så glad att våren äntligen är på väg, eller vi är lite närmare den iallafall... Även fast jag gillar vintern är det skönt att den börjar försvinna lite smått! Idag har jag varit och handlat brunt effektgarn! Tänkte nämligen göra en amigurumidocka! : ) Under sportlovet har jag slappat väldigt mycket, men jag har också virkat en liten mössa till Cocos! Så här blev det!

  


 Ida är kvar i mexico och min mamma åkte till alperna idag, och jag längtar tills Italien, men dit ska jag inte åka förens på sommaren. Vi ska nämligen dit på bröllop! Det ska bli jätteroligt!!!! Har inte gått på bröllop sen jag var typ 4! Jag hade tänkt att jag skulle försöka mig på att virka ett brudpar i bröllopspresent, men vi får väl se hur det går....   


Ja det var väl allt! Tjingeling! : )                 // Hanna





Ovido - Quiz & Flashcards