pyssligatjejerna

Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Hanna och Ida - 1 mars 2011 21:33

Nu har jag virkat på min kanin i flera veckor, men nu är den äntligen klar! Jag gjorde en liten halsduk till den också! Och namnet blev Cocos!


 

Ska virka vantar och sockor, kanske en mössa också! Hoppas Cocos blir glad! :)


Tjingeling!              // Hanna

Av Hanna och Ida - 1 mars 2011 10:10

Hej! Igåe fyllde jag år och fick en massa presenter, nästan bara pyssel!!! :) :) Och det blev jag jätteglad för!


Jag fick smycketssats och smycketstänger!

 

Jag fick tygblommor till amigurumis

 

Och amigurumiögon!

 

Sen fick jag virknålar, 4mm och 8mm


 

Och massor av garn!!!!!


 

Sedan fick jag också bokstäver till mitt rum, som jag och mamma pysslade med igår!


 

Jag fick också lite andra saker men detta var allt pyssel! Tjingeling!


                                        // Hanna

Ovido - Quiz & Flashcards