pyssligatjejerna

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Hanna och Ida - 14 mars 2012 19:27

men jag typ måste :( 

Vi har typ jätteviktigt matteprov imorrgon så jag vill verkligen vara förberedd. Grejen är bara det att jag typ är så trött att jag typ vill gå och lägga mig  

Jaja, jag har i alla fall kunnat plugga lite;

Godnatt xD 

Okej, inte riktigt än men ändå.

     

   

Av Hanna och Ida - 14 mars 2012 15:40

Hej, hej!

Idag när vi satt på bussen och övade "mat-glosor" på spanska så skulle Hanna låtsas beställa glass, men i stället för att bli bättre på spanska så blev vi sugna på glass :P


Därför gick vi in i äffären och kollade om årets nya GB-glassar hade kommit. Det hade de, och våran favoritglass, Ben och Jerry sandwichen, som försvann förra året (eller när det nu var) är nu tillbaka!  

 

Då var vi bara tvugna att dela på en 


Det var fantastiskt mysigt att sitta där och njuta i den sköna vårsolen!

Hoppas ni har haft en lika bra start på våren som vi.

   


Ovido - Quiz & Flashcards