pyssligatjejerna

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Hanna och Ida - 13 mars 2012 15:57

Hej!

Idag har vi, precis som Ida redan nämt, haft studiedag. Just nu sitter jag och kollar på filmen "de 12 dansande prinsessorna" med min lillasyster. Eller rättare sagt, jag sitter och bloggar och hon står och dansar framför tv. Så söt! Jag skulle gissa att hon har sett filmen 10 gånger på senaste två veckorna, och jag börjar tröttna lite halft på den... :/ Men det var ju min favvofilm när jag var liten, så jag ska inte skylla på henne. Haha! ;)


Idag har jag pluggat en hel del...

 

Vi ska nämligen ha nationella prov imorron, därför vill jag förberda mig ordentligt.



Jag har också börjat läsa en ny bok. Jag har en skoluppgift där man ska läsa en modern roman och jag har precis börjat läsa en bok. Den heter Ensamma hjärtan och hemlösa hundar. Vi får väl se om den är bra! :)

  

   

Av Hanna och Ida - 13 mars 2012 14:13

Hejsan hopsan♥

Har pluggat lite på förmiddagen men nu sitter jag och virkar :)

Jag håller på med den "Glada krabaten" i Mia Bengtssons andra bok Virka roliga amigurumis.

 

Den ska bli till mamma när den är klar!

 

P.S Vi ska göra en ny omröstning men har inga bra ideér :/

Kommentera hjärna om du har en bra idé :)

Av Hanna och Ida - 13 mars 2012 08:22

Hej :)

Idag har vi studiedag, vilket betyder att vi är lediga! Okej, jag kommer nog plugga lite ändå, men det är sjukt skönt att få vara hemma♥

Jag ska också försöka hinna med att virka lite ;)


Tjingeling!


 

Ovido - Quiz & Flashcards