pyssligatjejerna

Alla inlägg under januari 2011

Av Hanna och Ida - 10 januari 2011 18:35

Tjo!


Idag har jag börjat med en till liten söt amigurumis. Ser du vad de e?    Näe, kanske inte... Men det ska bli en söt liten hundvalp! Självklart laddar jag upp en bild när den är klar, så får ni se hur den blev.


             Ha det så bra så länge!      / Hanna

Av Hanna och Ida - 10 januari 2011 18:23

Hejsan svejsan!


Jag har ett litet projekt på gång :

Försöka få den hör lådan att passa in i mitt rum  

  

Därför tänkte måla det här lådan vit och tapetsera framsidan med en brun tapet som jag också kommer att ha i mitt rum!

Hoppas att det blir fint.


Jag lägger in en bild på den när den är klar  


                            Tjohej          /Ida

Av Hanna och Ida - 10 januari 2011 18:02

Hej alla bloggläsare. Målet med den här bloggen är att det ska bli en riktigt kreativ pysselblogg! Vi kommer försöka lägga upp massor med pysselideér och insperation på bloggen. Det är alltid roligt om ni skriver kommentarer om vad ni tycker är bra, och vad som ska förbättras, fråga något eller helt enkelt bara skriva en enkel kommentar!  


       Tjingeling   / Ida och Hanna

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards