pyssligatjejerna

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Hanna och Ida - 16 januari 2011 19:16

Hejsan svejsan:)


Nu har jag virkat klart Plipp!

Jag har inte börjat med Plopp än men jag ska göra det:)

  

Det här är alltså Plipp!

Jag blev väldigt nöjd med honom:)


  //Ida


Av Hanna och Ida - 16 januari 2011 18:29

Hejsan!


Nu ska ni få veta lite mer om mig!


Jag tycker om att: Dansa, pyssla, vara med kompisar och resa!

Jag tycker inte om att: Behöva gå upp tidigt och äta frukost!

Jag gillar att äta: Enchiladas, mjölkchoklad med luftbubblor och seglartoast!

Jag gillar att dricka: Laktosfri mjölk( jag är inte laktosintollerant, jag var, men jag gillar bara att dricka den mjölken för att jag är van:) )!


Favoritfärg: Lila och brun

Favorit film: Oj vad svårt det finns ju så många!

Favorit låt: Jag vet inte.

Favorit bok: Jag vet inte det heller, jag har nog svårt att bestämma mig om det finns för mycket att välja på!

Favorit ämne: Allt förutom svenska och no tror jag:)

Favorit djur: Panda!!


  //Ida

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards