pyssligatjejerna

Alla inlägg den 13 april 2012

Av Hanna och Ida - 13 april 2012 12:50

Hej alla läsare! 

Nu är jag hemma i Sverige igen. Det känns väldigt skönt att ha kommit hem, även om jag inte hade haft något imot några dagar till i Barcelona. Hur som helst har jag inte kunnat blogga på jättelänge, vilket är synd. Därför ska nu bjusa er på ett jättelångt inlägg!


Det här var min resa till Barcelona: 


Resan var helt fantastik! Vi har hittat på så mycket roliga saker och ändå har vi kunnat tagit det lugnt och bara njutit av solen. 


Rummet:

 


Aktiviteter:

 


Nere vid hamnen







        Den fantastiska showen nere vid font magica      

        På stranden       

Europas största aquarium

 

Park guell

Sagrada familija                                                                                                                                 


















Mat: 

Vi har också ätit en massa god mat!


      

Tapas                          Lime slash              Cappuchino- glass




                                                                                                                 

Shopping:                                                                                                       



Sen har vi förståss shoppat också!   Det här är vad jag har köpt:                                                                           

                                                                                    Japp det var min resa! Nu ska jag, Ida och Sofie baka. Tjingeling!                                                                                                                                                                                                  





























Ovido - Quiz & Flashcards